10 سایت توسعه فردی و ترک عادت های بد

همه‌ی افراد در زندگی به دنبال پیشرفت و توسعه فردی خود هستند اما گاهی روند موفقیت ما به علت نداشتن تجربه یا اطلاعات کافی آهسته می‌شود و یا ممکن است به خاطر هزاران دلیل عقب بیوفتد یا محقق نشود. یکی از راه‌حل‌های کمک‌کننده، استفاده از تجربه‌های دیگران است. البته ممکن است تجربه افرادی که نزدیک شما هستند به درد شما نخورد و نباید انرژی و وقتتان را هدر دهید! در دنیای پیشرفته‌ی امروزی شما می‌توانید با استفاده از تجربه، علم و دانش افراد مختلف در بخش‌های مختلف جهان، به هدف‌های خود برسید. در این مقاله چند وبسایت مهم و بزرگ در توسعه فردی و موفقیت را به شما معرفی می‌کنیم که به راحتی در دسترس هستند و می‌توانید از اطلاعات و راهنمایی‌های آنها بهره بگیرید.

 

مقاله پیشنهادی: بهترین روش های برنامه ریزی

 

1- بیشتر از یک نفر

بیشتر از یک نفر، یک سایت انگیزشی ایرانی در زمینه‌ی موفقیت است که توسط پیام بهرام‌پور تاسیس شده است. این سایت یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه‌ی موفقیت و توسعه‌ی فردی و همچنین آموزش و مهارت‌های زندگی و پیشرفت است که از سال 1395 شروع به کار کرده است. در این سایت آموزش‌های زیادی در اصول زندگی درست و سالم و همچنین آموزش‌هایی برای رسیدن به اهداف و خواسته‌ها و بالا بردن سطح  آگاهی مردم وجود دارد. سایت بیش از یک نفر، علاوه ‌بر آموزش‌های موفقیت، نشست‌ها و فعالیت‌ها و کارگاه‌های آموزشی حضوری نیز برگزار می‌کند. همچنین صدها مقاله در زمینه‌های مختلف در این سایت وجود دارد که می‌توانید به راحتی مطالعه کنید. 

 

2- رویال مایند

وبسایت رویال مایند توسط تعدادی از دوستان مترجم تاسیس شده است و یک سایت فردی نیست بلکه تعداد زیادی از کارآفرینان و نویسندگان خوش ذوق و ماهر در این سایت تولید محتوا می‌کنند. این محتواها به صورت کتاب، مقاله، ویدیو، نشست‌ها، فیلم‌های آموزشی و غیره است. همچنین در این سایت تعداد زیادی از ویدئوها و کتاب‌ها و مقاله‌های ترجمه شده وجود دارد که به بهترین شکل به فارسی ترجمه شدند و در دسترس قرار دارند. این گروه از سال 1394 فعالیت می‌کنند. آغاز فعالیت آن‌ها از تلگرام بود اما بعد از مدتی که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرد به سایت تبدیل شد. محتوای این وبسایت بیشتر بر اساس کتاب‌ها و مقاله‌های موفقیت و سمینارهای توسعه فردی از افراد بزرگ جهان است، که این مجموعه به بهترین شکل آن ها را ترجمه کرده اند و در اختیار عموم قرار می‌دهند. محتوای سایت رویال مایند کاملا دسته‌بندی شده هستند و تالارهای گفت گویی برای تبادل نظر وجود دارد، همچنین ضمانت بازگشت، ارسال رایگان، پشتیبانی هفت روزه و محتوای رایگان در این سایت وجود دارد.

 

3- یوکن

یوکن در حقیقت یک‌مجله‌ی تصویری است که متشکل از گروهی افراد باتجربه و موفق است که درباره‌ی موفقیت خودشان و دیگران از گذشته تا به امروز صحبت می‌کنند. این گروه فعالیت خودشان را از سال 1395 آغاز کردند و موفقیت‌های زیادی را با این وبسایت کسب کردند. مقالات، نوشته‌ها، پادکست‌ها و ویدیوهای آموزشی بسیاری در این سایت وجود دارد که شما را در راه رسیدن به اهدافتان پشتیبانی می‌کند و به شما از تجربیات دیگر افرارد موفق اطلاعات بسیار مفیدی می‌دهد. در این سایت دوره‌های حضوری و غیر حضوری توسعه‌ی فردی، موفقیت، مدیریت و ... برگزار می‌شود.

 

4. گروه تحقیقاتی عباس منش 

یکی از سایت‌های  بسیار مفید در زمینه‌ی توسعه فردی گروه تحقیقاتی عباس‌منش است که از سال ‌1384 آغاز به کار کرده و توانسته پیشرفت‌ها و بازدیدهای بسیار خوبی را در زمینه‌ی موفقیت کسب کند. در این سایت شما با ایشان و زندگیشان که فراز و ‌نشیب‌های زیادی داشته است آشنا می‌شوید. همچنین تجربیات حاصل از شرایط سخت و طاقت فرسا آقای منش را کسب می‌کنید و متوجه می‌شوید که چه تغییرات بزرگی را توانسته‌اند در زندگی‌ خود ایجاد کنند و به موفقیت‌های چشم‌گیری برسند. در وبسایت عباس منش می‌توانید در دوره‌های 21 جلسه‌ی موفقیت درباره‌ی تمام جنبه‌های زندگی و دوره‌های 7 جلسه شرکت کنید. همچنین کارگاه‌های حضوری نیز برگزار می‌شود که برای کسب موفقیت‌های مالی بسیار کارآمد هستند. البته برای کسانی که نمی‌توانند حضوری در دوره‌ها شرکت کنند، دوره‌ها و مقالات زیادی درباره‌ی روانشناسی، کسب و کار، موفقیت و … وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را تهیه و مطالعه کنید. 

 

5- سوخت جت 

 سوخت جت یکی از سایت‌های بزرگ در زمینه‌ی انگیزشی و موفقیت است که هدفش گسترش کسب و کار برای عموم افراد به ویژه جوانان است . این‌وبسایت در سال 1392 تاسیس شده و تا به امروز افراد زیادی را که بیشتر آنها جوانان و نوجوانان هستند به خود جذب کرده است. زیرا مسیرهای مختلف و راه‌های کسب و کار گوناگون را به جوانان نشان می‌دهد. محتوای این سایت بیشتر درباره کسب و کار، مسائل مالی، چرخش مالی و مسائل اقتصادی است و درباره‌ی عوامل و موفقیت اقتصادی صحبت می‌کند. سوخت جت جزو معدود سایت‌هایی است که علاوه بر مشاوره دادن راه‌های کسب درآمد را هم به شما معرفی می‌کند.

 

۶-zenhabits

این سایت وبلاگی درباره‌ی عادت‌ها در زندگی روزمره است که متعلق به لئو بابائوتا است. او در این وبسایت پیشنهادهایی برای زندگی راحت‌تر و مینیمال‌تر را به شما ارائه می‌دهد. zenhabits در سال ۲۰۰۹ به عنوان ۲۵ سایت برتر انتخاب شده است. مقالات بسیار  مفیدی را در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و متمرکز بودن می‌توانید در این سایت بیابید. همچنین اگر در زندگی به طرز عجیبی آشفته‌اید یا مشکلاتی دارید که نمی‌توانید آن را حل کنید و از عدم تمرکز رنج می‌برید این سایت برای شما بسیار مفید است، زیرا باعث می‌شود به خواسته‌ها و اهداف خودتان منعطف و متمرکز شوید. این صفحه و وبلاگ‌هایش به شما کمک بسیار زیادی می‌کند تا آگاه‌تر باشید و راحت‌تر عمل کنید. موضوعات اصلی این سایت را می‌توانیم به ساده زیستی، بهره‌وری بیشتر، توصیه‌های مفید و تسلط بر زندگی و کارهای خود قسمت‌بندی کنیم. امروزه این نویسنده و خالق وبلاگ بیش از 2 1 میلیون نفر بازدیدکننده در سراسر جهان دارد پس برای رهایی از پیچیدگی پیشنهاد می‌کنیم که حتما سری به این که وبلاگ بزنید.

 

۷-jamesclear

این وبسایت متعلق به جیمرکلیر یکی از نویسندگان معروف و خوش قلم است که احتمالا نام کتاب مشهور او به اسم عادت‌های اتمی را شنیده باشید. بیشترین تمرکز این سایت به ترک عادت‌های بد است. این نویسنده علاوه بر نوشتن، یک‌مربی زندگی است که شما را در راه رسیدن به اهدافتان یاری می‌کند. در این صفحه شما یاد می‌گیرید چگونه عادت‌های منفی خودتان را ترک‌ کنید و یا آنها را به عادت‌های مثبت تبدیل کنید. پس با مطالعه این سایت شما در مسیر درست توسعه فردی قرار می‌گیرید. همچنین درباره‌ی تصمیم گرفتن، خلاقیت، افزایش تمرکز، موفقیت، خودشناسی نیز اطلاعات مفیدی را به شما می‌دهد. 

 

۸-Brian Tracy

این سایت متعلق  به برایان تریسی مدرس و‌ مربی کانادایی است. در این سایت شما بمبی از انگیزه می‌شوید، زیرا برایان تریسی یک فرد بسیار سرشناس و ثروتمند است که تجربیات خودش را کاملا در اختیار شما قرار می‌دهد و از شما یک فرد موفق می‌سازد. در این سایت می‌توانید همه‌ی ویدیوهای سخنرانی و آموزشی این شخص را ببینید و‌ یاد بگیرید تا به توسعه فردی دست پیدا کنید. تریسی کتاب‌های بسیار زیادی در زمینه موفقیت در کسب و کار نوشته است و سخنرانی‌های بسیار زیادی را در سراسر دنیا برگزار کرده است. او ‌حتی به ایران آمده و ‌سخنرانی‌های انگیزشی زیادی را انجام داده است. پس حتما سری به این سایت بزنید زیرا یک وبسایت کامل در زمینه توسعه فردی و‌ موفقیت و کسب و‌ کار است.

 

۹-Tony Robbins 

بی شک یکی از شناخته شده‌ترین اساتید در ایران آنتونی رابینز است. این استاد کتاب‌های بسیار زیادی در زمینه موفقیت نوشته است که در ایران بسیار محبوب و پرفروش هستند. در سایت او شما می‌توانید ویدیوهای انگیزشی، سخنرانی، ترک عادت‌های بد ‌و… برای رسیدن به توسعه فردی و اهداف خود را پیدا کنید. در این وبسایت می‌توانید با زندگی سخت و دوران فقر او آشنا شوید و بفهمید چگونه توانسته به اهداف خود برسد و موفقیت‌های بسیاری را کسب کند. 

 

۱۰-گام هفتم 

گام هفتم یکی از محبوب‌ترین وبسایت‌های ایرانی است که امروزه در بین تمام رده‌های سنی بسیار فراگیر شده است. در این سایت مقاله‌های بسیار گوناگونی در زمینه توسعه فردی وجود دارد. محتوای این سایت کاملا دسته بندی شده است و دسترسی ساده و راحتی دارد. مقاله‌های این سایت بسیار جامع و همیشه درحال بروزرسانی هستند. در این سایت شما می‌توانید اطلاعات زیادی درباره‌ی برنامه‌ریزی، مدیریت زمان، افزایش بهره‌وری، افزایش عملکرد، حذف عادت‌های بد و مقاله مفید دیگر در رابطه با کسب موفقیت پیدا کنید. همچنین این سایت، نرم افزار توسعه‌فردی به نام  هابی دارد که علاوه بر برنامه‌ریزی، پادکست‌ها، دوره های آموزشی و جملات انگیزشی مفیدی از بزرگان دنیا دارد. پس حتما اگر نیاز به راهنمای درست برای رسیدن به خواسته‌ها و اهداف خود دارید این وبسایت و اپلیکیشن هابی  را از دست ندهید. 

 

کلام آخر
در زندگی زمان‌های زیادی است که نیاز داریم کسی یا کسانی راهنمای مسیر ما باشند، ما را از اشتباه دور کننند و تجربیات خود را در اختیار ما قراردهند، تا دچار دوباره کاری نشویم. به همین منظور ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از وبسایت‌های ایرانی و خارجی در زمینه توسعه فردی و ‌کسب موفقیت را به شما معرفی کنیم. تا با راهنمایی آنها به بهترین ورژن خود تبدیل شوید. همچنین وبسایت گام هفتم و اپلیکیشن هابی را نیز به شما معرفی کردیم، زیرا هابی باعث می‌شود مسیر رسیدن به اهدافتان را، بسیار سریع‌تر طی بکنید و با ایجاد توسعه فردی در خود دیگر از وجود راهنما بی نیاز باشید.
 


ثبت نظر


لیست نظرات (0)

بیشتر بخوانید

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

چرا باید برای زندگی خود برنامه ریزی کنیم؟

زمان مطالعه : 6 دقیقه

بهترین روش های مدیریت زمان که زندگی شما را متحول می‌کند.

زمان مطالعه : 10 دقیقه

بهترین کتاب های توسعه فردی 2023

زمان مطالعه : 10 دقیقه

10 سایت توسعه فردی و ترک عادت های بد

زمان مطالعه : 10 دقیقه

چگونه با هدف گذاری صحیح عادت های بد را به خوب تغییر دهیم؟

زمان مطالعه : 8 دقیقه

مهارت توسعه فردی هنر فکر کردن چیست؟

زمان مطالعه : 6 دقیقه

معرفی مهارت‌های برنامه ریزی و نقش آنها در موفقیت های تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان

زمان مطالعه : 11 دقیقه

از ذهن پراکنده به ذهن متمرکز: چگونه یک ذهن حواس جمع بسازیم؟

زمان مطالعه : 8 دقیقه
برنامه هابی

گام هفتم

گام هفتم، گام موفقیت

با روش گام هفتم در نرم افزار توسعه فردی هابی شما یاد می‌گیرید که چگونه در طی سال های زندگی خود به چیزی که می‌خواهید برسید. اگر شوق بسیاری برای ساختن آینده خود دارید، ما در کنار شما هستیم تا به درجه ای از موفقیت که خواهان آن هستید، برسید.مشاهده تمامی مجوزها

تمامی حقوق مادی و معنوی این اثر نزد گام هفتم - اپلیکیشن هابی محفوظ است